Koivukujan foorumi

Tervetuloa! Jokaiselle kävijälle on jotakin, käy ainakin tervehtimässä vieraskirjassa ;)

PääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

Yhteistyökierros Adinasta

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Jannica
Vierailija

ViestiAihe: Yhteistyökierros Adinasta   La Loka 30, 2010 9:50 pm

Heipä hei y-työläiset!

Kuten varmasti olette panneet merkille ei Adinassa ole kummoista elämää nyt ollut koko syksyn aikana, koska olen tehnyt 12-tuntisia työpäiviä kuutena ja seitsemänä päivänä viikossa, joten voitte kuvitella kuinka paljon aikaa olen Adinalle saanut järjestettyä Wink Nytkin pikaisesti kirjoittelen nämä yhteistyökirjeet lokakuusta, koska kuu vaihtuu pian enkä ole mitään ehtinyt vielä kirjoitella kuluneen lokakuun aikana teille. En kuitenkaan ole teitä suinkaan unohtanut ja tarkoituksena onkin järjestää Adinan hoitajille ja yhteityötalleille yhteinen pikkujoulutapahtuma marraskuun puolen välin tienoilla. Tietenkin saatte kutsut postitse sitten kun tarkempi ajankohta ja suunnittelu tapahtumalle on lyöty lukkoon. Adinan syksy on pitkälti kulunut kisoissa ja kisatuloksia kirjaillen. Olemme vieläkin hävettävän paljon myöhässä niiden suhteen, mutta olen sentään saanut tämän lokakuun viimeisen viikon aikana jo kesäkuiset tulokset kirjattua kisakalentereihin Wink Intoa riittäisi tallin kehittelyyn ja voin paljastaa että myös uutta ulkoasua ollaan pitkään ja hartaasti pohdittu talven riemuksi, se tulee teille julkaistavaksi todennäköisesti alkuvuodesta mikäli aikaa riittää ulkoasun kokonaisuuden hiomiseen ja tietojen vaihtoon myös heppojen sivuilla Smile Tällä hetkellä Adinassa on hyvin hiljaista, eikä esimerkiksi varsoja olla teetetty kuluneen syksyn aikana lainkaan, jotta saan kaikki nykyisen lauman asukit mahtumaan talliin koko talven ajan. Seuraavat varsat kolistelevat nurkissa sitten kun olen saanut tilaa talliin. Myös muutamia aiempia kasvatteja ja eläkeponeja olemme myymässä marraskuun aikana mikäli olen ehtinyt kisatulokset heille kalentereihin etsimään siihen mennessä. Siihenkin kaipailisin auttavia käsiä jos jollakulla riittää aikaa ja intresseja kisatuloksia koodailla meille :DD Palkaksi voisin esimerkiksi antaa jonkun ponin tai jotain muuta mikä Adinassa kiinnostaa teitä Wink Mutta nyt jatkan noita kisatulosten väkertelyä, muistakaahan seuralaiset osallistua Adina Cupin osakilpailuun marraskuun alussa (7.11.), se onkin sitten viimeinen osakilpailu ennen finaalia, joten nyt kannattaa panostaa!

-Jannica ja Adinan asukit-
Takaisin alkuun Siirry alas

Yhteistyökierros Adinasta
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koivukujan foorumi :: Yleistä :: Vieraskirja-
Siirry: